Tio bilder från min kamerarulle

Tio bilder från mitt kameraalbum! Har gjort några sina här inlägg tidigare och jag tycker det är kul att blanda lite gamla och nya bilder och låta dem tala för sig själv. Men även dela med mig av lite små saker från mitt liv.

Tar och börjar med en bild på min och Filles hemmabygda tandemcykel mitt i natten i Söderhamn. Vad mer behöver man säga?

Koka egen sylt över elden måste nog vara en av höstens BÄSTA grejer. Så mysigt!

Vet inte hur många kôlbullar jag ätit det här året… inte tillräckligt! Men ibland hettar det till i pannan…

För nån vecka sen åkte jag och några tjejkompisar och bakade hällbröd! Så drömmigt! Vi är såna bonnjänter så jag dör! Älskar 💓💓

Jag tog och tatuerade mig?!? Tror aldrig jag skrev det här på bloggen… kanske ska göra ett eget inlägg om min tatuering och allt vad den innebär.

Moa tog denna bild på mig när vi var i england. Jag gillar den. Ser lite ut som en agent eller nåt spionaktigt.

Alltså. Freakin. Kebnekaise. Jag är så STOLT över att ha gjort detta. Fy fasen va häftigt det var!! Woop

Måns 💓

Fick vara med och skjuta en älg för första gången i mitt liv!! Så himla häftigt och kul! Även så roligt att få spendera en hel vecka med världens bästa pappa ❤️

Sist men inte minst – jag blev faster igen. Mitt femte brorsbarn. Enligt mig finns det inget bättre än dessa 5 filurer. Jag ÄLSKAR dem med hela mitt hjärta och skulle göra typ vad. Som. Helst. För dem. Så mycket kärlek att jag svimmar.

Kommentera

