Något som…

Det verkar vara dags för det månatliga blogginlägget, såhär på slutet av månaden som jag gjort den sista tiden. Varje gång jag skriver ett inlägg så tänker jag – åh jag ska skriva ett till nästa vecka, men så blir det inte av.

Idag ska jag dela med mig av några olika punkter…

Något som jag fruktar…

Nästa veckas salstentamen…

Idag har jag skrivit en salstentamen. Nästa onsdag är det dags igen. Dagens tenta var inte supersvår, men lite klurig. Nästa veckas tenta KOMMER att vara supersvår. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till fram till dess känner jag… jag vill verkligen inte behöva göra om den. Jag ska se till att plugga som en gnu de sista dagarna som är kvar…

Något som överraskade mig…

Jag fick en riktigt bra lön den här månaden och det gör mig så glad. Pengar har man det ju inte asfett med som student

Något som jag ser framemot…

Jag ska på en trettioårsfest med utklädningstemat ”jag tror jag har kommit fel…” nästa helg. Det ska verkligen bli SÅ himla kul.

Något som gör mig glad…

Jag var iväg och träffade min nyfödde brorsson idag. Det var verkligen jättemysigt och gjorde mig glad ända in i hjärtat 💓

Kommentera

