En solig dag på isen

Imorse vaknade jag likt den senaste tiden tidigt, något jag gläds över. Det är så härligt att komma upp i tid och hinna få ut det mesta av dagen. Särskilt bra känns det nu när det är så fantastiskt väder!

Jag hade bestämt mig redan innan helgen att jag skulle åka till pappa och hälsa på så vid niotiden hoppade jag in i bilen och for iväg.

Pappa bor precis intill en sjö och idag är det helt vindstilla så en tur ut på isen med fyrhjulingen lastad med korv och grill var en självklarhet. 

Vi sitter nog här och njuter av solen och lyssnar på isens spel ett tag till innan jag åker hem mot Hudik igen.

Hoppas ni också tar vara på den här fantastiska vårdagen!

Kommentera

